Gościnność, różnorodność i nieustanna otwartość na turystów – to cechy Małopolski i Krakowa, które podkreślała kampania promująca ofertę turystyczną regionu i jego stolicy za granicą.
Kampania była wspólnym przedsięwzięciem Małopolskiej Organizacji Turystycznej, Województwa Małopolskiego i Krakowa. Realizowana była w ramach projektu „Małopolska – cel podróży". Jeden z jej najważniejszych elementów to gest otwartych dłoni, który podkreśla hasło kampanii: „Wide open…”/”Unglaubliche vielfalt…”.
Celem kampanii było odbudowanie ruchu turystycznego po pandemii COVID-19
Działania promocyjne prowadzone były wielokanałowo, z naciskiem na internet – przy wykorzystaniu najnowszych produktów i narzędzi marketingu w sieci. Przygotowano m.in. spoty i banery, podkreślające bogactwo oferty turystycznej Małopolski i Krakowa. Oglądający je mogli poczuć, że właśnie w Małopolsce mają szansę przeżyć niezwykłą przygodę na łonie natury, zachwycić się arcydziełami sztuki i architektury, skosztować niepowtarzalnych smaków, zrelaksować się i odpocząć. Temu przekazowi towarzyszyły obrazy malowniczych szlaków, najpiękniejszych zabytków, lokalnych specjałów i kojących zabiegów zdrowotnych i kosmetycznych.
Kampania realizowana była na rynkach zagranicznych. Jej celem było odbudowanie ruchu turystycznego po pandemii COVID-19.
Projekt „Małopolska – cel podróży” jest finansowany z Funduszy Europejskich, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. To wspólne przedsięwzięcie Małopolskiej Organizacji Turystycznej, Województwa Małopolskiego i Krakowa.